czwartek, 6 listopada 2014

Shades Of Styles

Witam!

Na wstępie chciałabym zaznaczyć dlaczego w ogóle wzięłam się za pisanie Fanfiction. Otóż zauważyłam, że popularne są opowiadania z chłopakami z zespołu One Direction, którzy przybierają raczej maski tych złych chłopców wpadających w tarapaty. Postanowiłam stworzyć coś na tą skalę. Zaznaczam, że moje opowiadanie będzie podobne do:

50 Shades Of Grey

Jak już zauważyliście tytuł jest adekwatny do trylogii. Spotkam się pewnie z negatywnymi komentarzami, typu, "fakt, że nie potrafię stworzyć nic co będzie moje", ale zapewniam grono tych osób, że nikt nie każe wam czytać mojego opowiadania. Mam nadzieję, że licznej grupie spodoba się to co tworzę, mimo faktu, że powstaje mnóstwo takich Fanfiction.

Uznałam, że trailer nie będzie nam potrzebny, a raczej nie będzie potrzebny mi, gdyż nawet nie potrafię go stworzyć XD 
Każdy powinien mieć ten obraz w wyobraźni, bo przecież nikt do książki nie dorzuca nam filmiku poprzedzającego treść :)


UWAGA AUTORA: TREŚĆ FANFICTION NIE JEST PRZEZNACZONA DLA OSÓB PONIŻEJ 16 ROKU ŻYCIA. CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz